שבס טוען: "התוכנית של טראמפ הייתה התוכנית שהוצגה לרבין"

אסתי פלד 2 Comment on שבס טוען: "התוכנית של טראמפ הייתה התוכנית שהוצגה לרבין"

שמעון שבס מנכ"ל משרד ראה"מ לשעבר מבקר בחריפות את התוכנית של נשיא ארה"ב, "הכל נעשה במעמד צד אחד ללא הפלסטינים". עוד הוסיף שבס: "אנחנו זקוקים לירדנים יותר ממה שהם זקוקים לנו"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שמעון שבס מנכ"ל משרד ראה"מ לשעבר (רבין) בריאיון ל'מהדורה המרכזית' טען כי "התוכנית של טראמפ היא תוכנית שהוצגה לפני יצחק רבין בשנת 1995 עם שינויים קלים, רבין התנגד לה כי היא חד צדדית. אוסלו היה ההסכם היחיד ששני הצדדים התקדמו איתו ביחד".

לטענת שבס הכל הוא תעמולת בחירות, "אני חרד מהעובדה שנשיא אמריקני אוהד כל כך, עשה טקס שלם שכל כולו תעמולות בחירות לצד אחד. אפשר היה להמתין עם התוכנית הזו למוצאי הבחירות".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    א- זה לא הגיוני משום כיוון. קלינטון היה דואג כל הזמן לגנות את הישראלים והערבים במידה שווה על כל פיגוע שהיה, ולא משנה שאנחנו היינו הקרבן והם היו ונשארו הרוצחים. למה שדווקא הוא יציג תכנית כזאת שרואה את האינטרסים של מדינת ישראל באופן לגיטימי לחלוטין ונותנת להם מקום, ושמה את הערבים בנקודה שבה הם חייבים להפסיק עם הטרור אם הם רוצים משהו?… ב- גם אם זה היה נכון, זה רק מראה כמה הזויים ומנותקים השמאלנים, שלא מבינים א' ב' בערבית, עם הערבים לא הולך בדיבורים ולא בהסכמות, הולך רק אם מראים באופן הכי ברור ובוטה מי פה החזק והשולט אחרת הם משתוללים ורוצחים בלי אבחנה, ע"ע ימי אוסלו עקובי הדם. אני לא מבינה איך יש להם מילה בכלל לחצופים האלה אחרי שכל כך הרבה יהודים נטבחו על מזבח השקפת העולם ההזויה והמעוותת שלהם. המציאות בשטח מראה- אין עם מי לדבר, צריך רק ליצור מציאות שבה הידיים האלימות שלהם יהיו כבולות הדוק ככל האפשר.

  2. 1

    לא היה ספק שתוכנית זהה שתוצג ע"י ביבי – תשווק "בצורה הנכונה".
    בסוף מדברים על שתי מדינות.